Створення корпоративного сайту

Бажаєте отримати вигідну пропозицію щодо розробки на пошту Цілком безкоштовно?
  • 10 років досвіду професійної розробки
  • 460+ задоволених клієнтів
  • Завжди вчасно
  • 100% гарантія якості або повне повернення коштів

Отримайте вигідну пропозицію з розробки безкоштовно

SoftGroup - створення корпоративного сайту від професіоналів

Інтернет для бізнесу стає одним із основних рекламних та інформаційних каналів. Присутність компанії в мережі — це не тільки іміджевий фактор, а й можливість залучати нових клієнтів, рекламувати товари та послуги, а також здійснювати прямі продажі. Тому практично кожен бізнес рано чи пізно стикається з питанням про створення власного web-ресурсу в мережі.

Тут важливо знайти правильний баланс між обсягом завдань, що вирішуються сайтом, і витратами на його розробку. Так, для невеликої компанії, що пропонує обмежений обсяг послуг або товарів, оптимальним рішенням може бути створення «візитки» — ресурсу, який містить кілька сторінок із основною інформацією. Для середнього та великого бізнесу більш підходящим стане корпоративний сайт.

Вартість створення сайтів

  • Сайт-візитка від 7000 грн.
  • Сайт компанії від 9000 грн.
  • Інтернет-магазин від 15000 грн.
  • Спеціалізовані рішення від 20000 грн.

Корпоративний web-ресурс є повноцінним представництвом вашого бізнесу в мережі. Як правило, він містить максимально докладні відомості про саму компанію, пропоновані нею товари та послуги, ціни на них, умови співпраці тощо. Будь-який корпоративний ресурс створюється так, щоб вся ця інформація була представлена ​​у зручному для відвідувачів вигляді. Крім того, важливо залишити можливості для розвитку – у міру розширення бізнесу може змінюватись і сайт.

Довіряти створення корпоративного сайту варто лише грамотним професіоналам. Потрібно розуміти, що це великий крок для розвитку вашої компанії, причому крок цей повинен бути зроблений правильно. Важливо, щоб сайт був інформативним, естетичним і досить функціональним.

Так, він може містити низку додаткових сервісів, таких як:
  • форма зворотного зв'язку;
  • форма замовлення у режимі «онлайн»;
  • система пошуку інформації на сайті;
  • інтернет магазин;
  • онлайн-консультант та ін.

Важливо зробити сайт так, щоб його функціональність була оптимальною — допомагала клієнтам компанії вирішувати завдання, що виникають у них, але в той же час не була надмірною.

Ще один важливий аспект – це дизайн. По суті зовнішній вигляд корпоративного ресурсу формує «обличчя» компанії в Інтернеті. Саме тому потрібний унікальний, створений з урахуванням специфіки вашого бізнесу дизайн. Він має бути естетичним, що відповідає тематиці ресурсу, що допомагає сформувати довіру до компанії. Багато в чому саме від дизайну ресурсу залежатиме імідж компанії в очах потенційних клієнтів, партнерів та навіть конкурентів.

Таким чином, розробка сайтів повинна враховувати цілу низку нюансів і тонкощів, однак у будь-якому випадку відправною точкою є завдання та цілі ресурсу. Відповідно до них визначається функціональність, дизайн, вміст і навіть технологія розробки проекту.

Після успішного запуску сайт також вимагатиме уваги. Регулярне оновлення інформації дозволить забезпечити розвиток та просування ресурсу в мережі, а контроль технічного стану – гарантувати його справність та коректну роботу.

Виходить, що запуск та ведення такого проекту пов'язані з великою кількістю труднощів та особливостей. Однак навіть незважаючи на це, такий крок повністю виправданий — він відкриває для компанії нові перспективи, дозволяє розширити її клієнтську аудиторію, а також сферу її діяльності.

Основні цілі розробки корпоративного порталу

Необхідність створення власних web-ресурсів розуміють практично всі керівники великих та малих підприємств. У той же час у зв'язку з цим виникає чимало запитань: де і як замовити сайт, які вимоги до виконавців і до самого ресурсу? Перш ніж відповідати на ці питання, а багато в чому і для того, щоб зуміти відповісти на них, потрібно визначитися з тим, для чого саме компанії потрібен власний ресурс і які саме завдання він має вирішувати.

Існує кілька основних цілей розробки корпоративних інтернет-проектів.

Мода на корпоративні сайти існує досить давно, проте останніми роками вона трохи змінилася. Якщо раніше вважалося модним просто мати адресу власного ресурсу на візитівці, то тепер наявність такого порталу є важливим іміджевим показником, який вказує на прагнення компанії використовувати в роботі новітні технології, а також свідчить про те, що її становище на ринку є досить міцним.

Це завдання зазвичай є ключовим. Достатня інформативність сайту дозволяє клієнту отримати всі необхідні дані самостійно. Тут варто врахувати, що сайт працює цілодобово, а значить, інформація про ваш бізнес буде доступна вашим клієнтам завжди.

Корпоративний портал можна використовувати як інтернет-магазин — у цьому випадку він не лише рекламуватиме, а й продаватиме вашу продукцію.

Великі компанії використовують корпоративні майданчики, у тому числі як інструмент для внутрішнього обміну інформацією. Така функціональність виявляється дуже корисною: у тому числі тому, що дані, що передаються, виявляються надійно захищеними.

  • Іміджева складова.
  • Інформування потенційних клієнтів про товари та послуги.
  • Прямі продажі.
  • Взаємодія між працівниками, філіями, підрозділами.

Це лише основні функції, які можуть виконуватися корпоративним web-ресурсом. У конкретній ситуації список завдань може бути розширений, та й їх вирішення може бути різним. Саме цим визначається те, яким саме буде корпоративний портал. Нині є кілька основних видів таких ресурсів.

Цей варіант є оптимальним для невеликої компанії, яка поки що не готова повноцінно вести бізнес у мережі, але, проте, бажає заявити про себе в Інтернет. На сторінках такого сайту розміщуються основні відомості про бізнес, послуги, а також способи зв'язку.

Розширена версія "візитки" - ресурс є великим за обсягом і містить велику кількість інформації.

Це портал, що ідеально підходить для бізнесу, що пропонує великий спектр послуг і товарів. На його сторінках розміщується не лише загальна інформація про компанію, а й докладний прайс-лист, у якому описується її пропозиція.

  • Корпоративний ресурс-візитівка.
  • Представництво компанії у мережі.
  • Інтернет-каталог.
  • Інтернет магазин.

Створення інтернет-магазину виконується тим компаній, які планують займатися продажами своїх товарів чи послуг у мережі. На таких ресурсах передбачено можливість здійснення відвідувачем замовлення в режимі он-лайн.

Резюмуючи, можна надати лише одну основну пораду у зв'язку з розробкою корпоративного порталу. Довіряйте вирішення цього завдання лише професіоналам! Жоден любитель або самоучка просто не зможе розробити якісний ресурс, що стабільно працює і ефективно представляє інтереси компанії.

Надішліть свій запит за допомогою цієї форми зараз

Ми відповімо на ваш запит і зберемо докладнішу інформацію протягом доби.

Будь ласка, заповніть форму, щоб надіслати нам ваші вимоги. Ми зв'яжемося Вами найближчим часом. Вся надана Вами інформація буде суворо конфіденційною і не буде передана будь-кому.

+1 646 564 5598 (USA)

+38 044 451 6764 (Ukraine)

SOFTGROUP: ВІДКРИТИЙ ПІДБІР КАДРІВ

Надішліть своє резюме зараз

+ 1 646 564 5598

+ 38 044 451 6764